مشکل Connecting در Adobe Connect – ادوبی کانکت
ما به منظور ارائه بهتر خدمات شبکه در این مقاله قصد داریم به موضوعی تحت عنوان مشکل Connecting در Adobe Connect – ادوبی کانکت اشاره داشته باشیم.
این مقاله در ادامه مشکلات Adobe Connect – ادوبی کانکت – قسمت اول و مشکلات Adobe Connect – ادوبی کانکت – قسمت دوم می باشد.
در مقالات قبلی به بیان مختصری از پدید آمدن مشکلات Adobe Connect – ادوبی کانکت آشنا شدیم.
این مقاله به یکی از شایع ترین مشکلات کاربران هنگام اتصال به meeting سرور Adobe Connect می پردازد.
حل مشکل ورود به کلاس مجازی ادوبی کانکت – Adobe Connect
بسیاری از کاربرن زمانی که قصد اتصال به کلاس مجازی ادوبی کانکت را دارند ، صفحه لاگین آنها در حالت Connecting یا Loading می ماند.
در مقاله مشکل Connecting در Adobe Connect – ادوبی کانکت به چهار مورد از عوامل اصلی این اتفاق اشاره داریم:
۱- اولین دلیل می تواند به روز نبودن فلش پلیر – flash player مرورگر باشد.
۲- تنظیم نبودن ساعت و تاریخ در سرور Adobe Connect است.
۳- اما یکی از اصلی ترین دلایل برای بروز چنین مشکلی می تواند نسخه استفاده شده نرم افزار باشد.
گفتنی است، دو نوع نرم افزار Adobe Connect نسخه دسکتاپ برای فراخوانی سرور Adobe Connect و اتصال به meeting داریم:
تفاوت این دو نوع نرم افزار و نسخه ، نوع فراخوانی آنها می باشد.
ادوبی کانکت Standalone
نسخه Stand alone به صورت مستقل و مانند یک نرم افزار روی سیستم عامل نصب می شود.
و قابل اجرا به صورت مستقل می باشد.
ادوبی کانکت Add in
نسخه Add in مانند پلاگین و افزونه بر روی مرورگر پیش فرض سیستم عامل نصب می شود.
طبیعتا اجرای این نسخه به اجرا مرورگر نیاز دارد.
برای حل مشکل Connecting پیشنهاد می شود از نسخه Add in نرم افزار Adobe Connect استفاده شود.
روش کار به صورت زیر است:
۱- پس از نصب Adobe Connect Add in ، مرورگر را اجرا کرده و آدرس meeting را وارد کرده و تایید می کنیم.
۲- در مرحله بعد معمولا به دلیل پایین بودن ورژن اولیه نصب شده، نیاز به بروزرسانی داریم.
گزینه Yes را انتخاب می کنیم.
۳- در مرحله بعد مشاهده می کنیم که پس از نصب نسخه به روز، وارد صفحه جلسه یا همان meeting می شود.
پاک کردن کش مرورگر اکسپلورر – Internet Explorer
یکی از دلایل شایع دیگر نیز می تواند مربوط به کش – cache – و کوکی های – cookies – مربوط به مرورگر می باشد.
در این قسمت مرورگر پیش فرض را اینترنت اکسپلورر – Internet Explorer در نظر گرفته ایم.
برای انجام این کار طبق مراحل زیر عمل می کنیم:
۱- با کلید ترکیبی Winr+R پنجره Run را باز می کنیم.
سپس دستور inetcpl.cpl را به منظور باز کردن پنجره اینترنت آپشن – Internet Option – وارد کرده و ok می کنیم.
۲- در در پنجره یاز شده Internet Option به تب General رفته و از قسمت Browsing history ، گزینه Delete را انتخاب می کنیم.
۳- مطمئن می شویم که تیک گزینه های Temporary Internet files ، Cookies and website data و History و preserve favorite website data زده شده باشد.
حال گزینه Delete را انتخاب کرده و پنجره قبلی اش هم تایید می کنیم.
۴- در نهایت یکبار دیگر جلسه – meeting – را راه اندازی می کنیم.
گردآورنده : علی کاتوزیان
آموزش کار با Adobe connect | راه اندازی ادوبی کانکت | آموزش راه اندازی meeting در adobe connect | شروع کار با adobe coonect | راه اندازی سرور adobe connect
مطالب مرتبط :
حل مشکل عدم اجرای ماشین مجازی در VirtualBox ( خطای 0x000000C4 )
آموزش نصب و راه اندازی نرم افزار Adobe Connect – ادوبی کانکت
آموزش راه اندازی و کار با Adobe Connect – ادوبی کانکت
مشکلات Adobe Connect – ادوبی کانکت – قسمت اول
مشکلات Adobe Connect – ادوبی کانکت – قسمت دوم
روشهای آموزش مجازی با شیوع ویروس کرونا
مشکل Connecting در Adobe Connect – ادوبی کانکت
میانبرهای کیبورد در Adobe Connect – ادوبی کانکت
مدیریت دسترسی جلسه در Adobe Connect – ادوبی کانکت
استفاده از شکلک در چت Adobe Connect – ادوبی کانکت
مشکل Connecting در Adobe Connect – ادوبی کانکت
آموزش کار با Adobe connect | راه اندازی ادوبی کانکت | آموزش راه اندازی meeting در adobe connect | شروع کار با adobe coonect | راه اندازی سرور adobe connect
مشکل Connecting در Adobe Connect – ادوبی کانکت
برای دسترسی سریع به خدمات شرکت ژیوان، می توانید از لینک های زیر استفاده کنید:
با سلام و خسته نباشید
همین مشکل را دارم
در کروم اجرا می شود
اما در موزیلا اجرانمی شود
سلام
می تونه به خاطر به روز نبودن فلش پلیر مرورگرتون (موزیلا فایرفاکس) باشه
سلام وقت بخیر
من نرم افزار رو دقیقا طبق دستورالعمل شما نصب کرم و کاملا موفقیت آمیز بود و تونستم که یک میتینگ هم ایجاد کنم. اما روز بعد برای اجرای برنامه با پیغام زیر روبرو شدم
This site can’t be reachedwin-0usks5tdbim refused to connect.
Try:
Checking the connection
Checking the proxy and the firewall
ERR_CONNECTION_REFUSED
با عرض سلام. ممنون اطلاعات مفید تون. نرم افزار Adobe Connect بر روی VPS نشده. داخل سرور مجازی اجرا می شود اما وقتی با لینک از کامپیوتر دیگری وصل می شوم در مرحله Connecting باقی می ماند. پورتهای ۸۰ , ۱۹۳۵ چک شده باز می باشد. لینک خدمت تون ارسال می شود:
http://185.231.112.8/speaking/
سلام
به مقاله مشکل Connecting در Adobe Connect – ادوبی کانکت مراجعه کنید.
سلام
می تونه مشکل از فایروال سمت vps باشه که باید inbound , outbound اش چک شود.
با سلام
من یک سرور adobe connect با راهنمایی شما راه اندازی کردن . نسخه ۱۰.۸
داخل شبکه کاملا اوکی هست ولی از بیرون شبکه وقتی می هوام وصل بشم روی کانکتینگ گیر مکنه
توی فایروال پوذت های ۸۰ – ۴۴۳ – ۱۹۳۵ رو باز گذاشتم
به ویبینار های که با سرور ادوب هستن وصل میشم و مشکلی ندارم ولی سرور خودم در مرحاه کانکتینگ کیر میکنه!!!
ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
با این راهنمایی مشکلم حل شد
مشکل Connecting زمانی رخ میده که شما External Name تعریف نکرده باشید.
روی خود سرور ادوبی کانکت Configure Adobe Connect برید ، در سر برگ Server Setting در قسمت Host Mapping در قسمت External Name نام FQDN سرور خود را بنویسید مثلا : conf.mydomain.ir و در نهایت Save کنید
با این راهنمایی مشکلم حل شد
مشکل Connecting زمانی رخ میده که شما External Name تعریف نکرده باشید.
روی خود سرور ادوبی کانکت Configure Adobe Connect برید ، در سر برگ Server Setting در قسمت Host Mapping در قسمت External Name نام FQDN سرور خود را بنویسید مثلا : conf.mydomain.ir و در نهایت Save کنید
دیدگاه *سلام وقت بخیر و تشکر از اموزش های دقیق شما
من یک سرور اختصاصی ادوب راه اندازی کردم فقط با دو مشکل روبرو هستم و فکر کنم هر دو به هم ربط دارند
1- وقتی مرورگر را باز میکنیم جهت ورود به میتینگ دو گزینه به ما نشان میدهد الف : با مرورگر ب: با نرمافزار ادوب وقتی با مرور گر را انتخاب میکنیم این پیغام برای ما نشان داده میشود connection error دلیل خاصی نمیده اما با نرمافزار کار میکند.
2- برای مشاهده فیلم های ظبط شده قبلی از طریق گوشی مشکل داریم.
لطفا در این دو مورد راهنمایی بفرماییدممنون
سلام، مشکلتون رو ما هم داریم
چه کردید ؟ تونستید برطرف کنید ؟
سلام من وقتی وارد برنامه میشم صفحه برام سفید میمونه و وارد نمیشه لطفا راهنمایی کنید
دیدگاه *سلام من بعد از اینکه ویندوز عوض کردم برنامه رو که نصب کردم حالت اینه یا قرینه ای شکل پیدا کرده
لطفا راهنمایی کنید
دیدگاه *با سلام ببخشید من فقط با استفاده از بروزر میتونم وارد کلاس آنلاین بشم وقتی میخوام با adobe connect وار کاس بشم یک alert sequrity دریافت میکنم که شامل
This page requires a secure connection which includes server authentication. The Certificate Issuer for this site is untrusted or unknown. Do you wish to proceed?”
است ، مشکل از کجاست؟
سلام
من دوتا ساختمون جدا از هم دارن که شبکشون به هم وصله// یکی رنج ۱۱۰ و
یکی رنج ۱۱۱
سرورم را بارنج ۱۱۰ راه انداختم و میتونم با تمام کلاینتهای ۱۱۰ وارد میتینگ بشم اما وقتی با رنج ۱۱۱ میخوام وصل بشم میتینگ را میشناسه اما رو صفحه کانکت میمونه
حتی با یک لپ تاپ از هر دو ساختمون هم تست کردم با ۱۱۰ میشه با ۱۱۱ نمیشه
راهنمایی لطفا
سلام
سال گذشته با نرم افزار آموزش انجام دادم هیچ مشکلی نداشتم اما امروز از صبح نمی توانم connect بشم
سرعت نت خوب ، فلس پلیر پاک کردم مجدد نصب کردم و تمام مراحل بالا انجام دادم اما هیچ اتفاق نمی افته.
البته رو سیستم کامپیوتر دیگر ،ادوب کانکت نصب کردم هیچ مشکلی نداره سریع وصل شده به میتینگ !
لطفا راهنمایی کنید مشکل چی ؟
با سلام نرم افزار رو روی سیستم نصب کردم اما موقع کار با Adobe connect این پیغام خطا رو میده:
This page requires a secure connection which includes server authenticatio
کسی اطلاع داره این پیغام چیه و به چه علت؟
سلام
از مقاله زیر استفاده کنید:
https://helpx.adobe.com/hk_en/creative-suite/kb/security-alert-sign-installation-cs6.html
با سلام.
من ویندوز لب تابم ۷ است. گاهی در بعضی جلسات، فایلی را که سخنران آپلود کرده است را نمی بینم و فقط یک صفحه سبز رنگ برایم نمایش داده می شود. فکر نمیکنم مشکلی از نظر اینترنت داشته باشم، چون صدا را کامل و واضح دارم ولی فکر میکنم به خاطر ویندوزم که قدیمی است، احتمالا فایل تهیه شده توسط سخنران (که شاید در ویندوزهای جدید ساخته شده باشد) پشتیبانی نمی شود و نیاز است که تنظیماتی را انجام دهم ولی نمیدانم چه تنظیماتی. ممنون میشم اگه راهنمایی بفرمایید.
با تشکر.
با سلام نرم افزار رو روی سیستم نصب کردم اما موقع کار با Adobe connect این پیغام خطا رو میده:
This page requires a secure connection which includes server authenticatio
کسی اطلاع داره این پیغام چیه و به چه علت؟
تورو خدایکی جواب بده