آشنایی و برنامه ریزی سانترال پاناسونیک – قسمت اول

معمولا برنامه ریزی یا به اصطلاح program دستگاه های پاناسونیک (Panasonic)  مدل های TES824 و TEM824 و مدل های کوچکتر مانند ۳۰۸ از طریق گوشی های دیجیتال ۷۷۳۰ انجام می پذیرد ، در این حالت شما می توانید با اتصال گوشی به داخلی ۱۰۱ و زدن دکمه program این کار را انجام دهید . پس از فشار دادن دکمه Program ،اگر رمز ورود به دستگاه (به صورت پیش فرض که ۱۲۳۴ می باشد) تغییر نکرده باشد ، می توانید با زدن دکمه های ۱۲۳۴#* وارد بخش تنظیمات دستگاه خود شوید . اغلب کد های مورد نیاز در این مرحله با تعاریف مشخصی که دارند به شرخ دیل می باشند:

[۰۰۰] Date & Time From Extension 101[۰۰۱] System Speed Dialing Number Leave handset in the cradle.[۰۰۲] System Password Press the “Program” button.[۰۰۳] DSS Console Jack Assignment Dial *#1234 (STAR POUND 1234)[۰۰۴] Console Paired Telephone[۰۰۵] One-touch Transfer Using a DSS Button[۰۰۶] Time Service Switching Mode[۰۰۷] Time Service Start Time[۰۰۸] Operator Assignment[۰۰۹] Extension Number[۰۱۰] LCD Time Display[۰۱۱] System Speed Dialing Name[۱۰۰] Hunting Group Set[۱۰۱] Hunting Type[۱۰۲] DTMF Integration Port[۱۰۳] DTMF Integration[۱۰۴] SLT Hold Mode[۱۰۵] Conference Tone[۱۰۶] External Pager Access Tone[۱۰۷] DTMF Receiver Check[۱۰۸] Flash/Recall Mode for a Locked Extension[۱۰۹] CO Indicator[۱۱۰] Flash/Recall Key Mode[۱۱۱] Music on Hold[۱۱۲] DSS Lamp Mode[۱۱۵] Extension Ring Tone Pattern[۱۱۷] Call Pickup Tone[۱۱۸] Pulse Restriction[۱۱۹] Redialing after Pulse to Tone Conversion[۱۲۸] Ringback Tone Pattern[۱۳۰] VM 1 APT Port[۱۳۱] VM 2 APT Port[۱۴۲] SLT Ring/Silence Ratio[۱۴۳] SLT Ring Bell-on Time[۱۵۰] SLT Caller ID Signaling Type[۱۵۱] SLT Caller ID Line Access Number[۱۵۲] Automatic Time Adjustment[۲۰۰] Hold Recall Time[۲۰۱] Transfer Recall Time[۲۰۲] Call Forwarding Start Time[۲۰۳] Hot Line Waiting Time[۲۰۴] Call Duration Counter Start[۲۰۵] CO-to-CO Line Call Duration[۲۰۶] Dialing Start Time[۲۰۸] Inter-digit Time[۲۱۱] No Dial Disconnection[۲۱۴] BV Recording Time[۲۱۵] Common/Personal BV OGM Recording Time[۳۰۰] Carrier Exception Code[۳۰۱] TRS—System Speed Dialing Class[۳۰۲-۳۰۵] TRS—COS 2-5 Denied Code[۳۰۶] TRS—Exception Code[۳۰۹] Emergency Number[۳۱۰] Account Code[۳۱۱] Automatic Pause Insertion Code[۳۱۲] TRS—Extension Lock Class[۴۰۰] CO Line Connection[۴۰۱] Dial Mode[۴۰۲] Pulse Speed[۴۰۳] Host PBX Access Code[۴۰۴] CO Line Group Number[۴۰۵-۴۰۷] Flexible Outward Dialing—Day/Night/Lunch[۴۰۸-۴۱۰] Flexible Ringing—Day/Night/Lunch[۴۱۱-۴۱۳] Delayed Ringing—Day/Night/Lunch[۴۱۴-۴۱۶] CO Line Mode—Day/Night/Lunch[۴۱۷] Pause Time[۴۱۸] Flash/Recall Time[۴۱۹] Automatic Designated Line Access 44[۴۲۰] CPC Signal Detection—Incoming[۴۲۱] CPC Signal Detection—Outgoing[۴۲۲] Disconnect Time[۴۲۳] CO Line Ring Tone Pattern[۴۳۵] Local Carrier-based Voice Mail Signaling[۴۳۶] Local Carrier-based Voice Mail Access Dial[۴۳۷] Extension Access to Local Carrier-based Voice Mail[۴۳۸-۴۴۰] DISA IRNA to BV—Day/Night/Lunch[۵۰۰] DISA Incoming Call Dial Mode[۵۰۱] DISA Built-in AA[۵۰۳] FAX Connection[۵۰۴] DISA Delayed Answer Time[۵۰۵] DISA Wait Time after OGM[۵۰۶] DISA Busy Mode[۵۰۷] DISA Intercept Mode[۵۰۸] DISA Ring Time before Intercept[۵۰۹] DISA Ring Time after Intercept[۵۱۰] DISA No Dial Mode[۵۱۱] DISA Security Mode[۵۱۲] DISA Security Code[۵۱۳] Cyclic Tone Detection[۵۱۴] FAX Tone Detection[۵۱۵] Intercept Time for Internal DISA[۵۱۶] DISA Incoming Assignment[۵۱۷] DISA AA Wait Time[۵۱۸] DISA Tone after Security Code[۵۳۰] DISA Security Code Digits[۵۳۱] DISA Ringback Tone[۵۴۰-۵۴۹] ۳-level AA Assignment[۵۹۹] Clear All OGMs of DISA[۶۰۰] Extension Group[۶۰۱-۶۰۳] TRS-COS—Day/Night/Lunch[۶۰۴] Extension Name[۶۰۵] Account Code Mode[۶۰۶] Call Transfer to CO Line[۶۰۷] Call Forwarding to CO Line[۶۰۸] Executive Busy Override[۶۰۹] DND Override[۶۱۰] Paralleled Telephone[۶۱۱] TAM Extension[۶۱۲] Room Monitor[۶۱۵] LCD Language[۶۱۷] Wireless PT Port Assignment[۶۱۸] Message Waiting for Another Extension[۶۱۹] SLT Message Waiting[۶۲۰] LCS Recording Mode Set[۶۲۱] BV Resource[۶۲۲] BV for Extension[۶۲۵] BV Access Code through CO Line[۶۲۶] BGM Control for APT[۶۲۷] SLT Ring Wait Time for New Call[۶۲۸] SLT Caller ID[۶۲۹] SLT Fixed Bell Pattern[۷۰۰-۷۰۲] Doorphone Ringing—Day/Night/Lunch[۷۰۳-۷۰۵] Door Opener—Day/Night/Lunch[۷۰۶] Doorphone Ring Tone Pattern[۷۰۷] Doorphone Access Tone[۷۰۸] Doorphone Ring Time[۷۰۹] Door Open Duration[۷۱۰] Doorphone Ring/Chime[۷۱۱] Doorphone Chime Assignment[۷۱۲] Doorphone Chime Pattern[۸۰۰] SMDR RS-232C Parameter[۸۰۱] SMDR Parameter[۸۰۲] Incoming/Outgoing Call Selection for Printing[۸۰۳] Secret Number SMDR Print Suppression[۸۰۴] System Data Dump[۸۰۵] SMDR Account Code[۸۰۶] SMDR Language[۸۰۷] BV Total Recording Time[۸۰۸] BV Card Initialization[۹۰۰] Caller ID[۹۰۱] Caller ID Area Code[۹۰۲] Caller ID Modification for Local Calls[۹۰۳] Caller ID Modification for Long-distance Calls[۹۰۴] Caller ID Log Priority[۹۰۶] Caller ID SMDR Format[۹۰۷] Caller ID SMDR Printout[۹۰۸] Call Waiting Caller ID Time[۹۰۹] Common Area Call Log Check[۹۱۳] Call Waiting Caller ID Assignment[۹۱۴] Call Waiting Caller ID CAS Receive Time[۹۱۵] Caller ID Checksum[۹۶۳] Call Forwarding Selection[۹۶۶] TRS Check after Answering[۹۶۷] TRS Check Time after Answering[۹۶۸] KX-T7700 Series Incoming Lamp Control[۹۹۸] Firmware Version[۹۹۹] System Data Clear

نوع دیگری از برنامه ریزی دستگاه های سانترال که معمولا مورد علاقه دوستان IT می باشد ، برنامه ریزی از طریق نرم افزار و اصطلاحا ویژوالی می باشد . برای این کار بهتر است نرم افزار و درایور متناسب با دستگاه سانترال شما بر روی یه سیستم عامل ویندوز نصب گردد تا بتوان کلیه تنظیمات موجود و مورد نیاز مشاهده نموده و تغییرات لازم را اعمال نمایید . به طور مثال جهت برقراری ارتباط و برنامه ریزی دستگاه ۸۲۴ از درایور , نرم افزار زیر می توانید استفاده کنید .

USB Driver

KX-TE Maintenance Console

آشنایی و برنامه ریزی سانترال پاناسونیک - قسمت اول

آشنایی و برنامه ریزی سانترال پاناسونیک – قسمت اول

امیدواریم در قسمت های بعدی بتوانیم اطلاعات مفید تری در اختیار شما عزیزان قرار دهیم

با تشکر

آشنایی و برنامه ریزی سانترال پاناسونیک